Do 445 zł za założenie i korzystanie z iKonta w BGŻ BNP Paribas
Mamy drugą (i lepszą) edycję akcji
Do 300 zł za założenie i korzystanie z iKonta w BGŻ BNP Paribas
Tym razem nakładają się dwie akcje promocyjne, które łącznie pozwolą zarobić do 445 zł:
„Konto na zakupy” (Ad Astra) i „Konto z Money Back” (BGŻ BNP Paribas).
Trzeba zainwestować 5 zł i kupić groupon:
https://www.groupon.pl/deals/bank-bgz-bnp-paribas-s-a-11
Trzeba też do 10 lipca 2017 zarejestrować się w promocji: https://www.kontonazakupy.pl/ używając kupionego grouponu.- 150zł od AdAstra.
Warunki:
– podpisanie umowy o prowadzenie rachunku do dnia 24 lipca 2017,
– przelanie w sierpniu min. 1 000 zł ,
– zapłacenie w sierpniu kartą min. 300 zł.
– uzupełnienie danych do wypłaty premii do 20 września 2017.
Trywialne, prawda? - do 300 zł jako 2% cashback (max 25zł/ mies.) od banku przez 12 miesięcy od BGŻ BNP Paribas:
Warunek:
– danie zgód „marketingowych”.
Aby otrzymać maksymalny cashback trzeba wydać 1 250 zł miesięcznie.
W tym przypadku słowo trywialne jest na wyrost.
Koszty – przy spełnieniu warunków będą 0 zł:
– wpływ 1 000 zł / mies. zwalnia z opłaty za prowadzenie rachunku,
– wydanie kartą min. 300 zł. zwalnia z opłaty za kartę.
Kto może wziąć do 445 zł:
– ten, kto od 12 grudnia 2016 roku nie miał rachunku osobistego w BGŻ BNP Paribas,
– ten, kto zdąży kupić groupon (jest 1000 szt).
Regulaminy na stronach:
https://kontonazakupy.pl/Regulamin-promocji-Konto-Money-Back.pdf
Update 1.:
Wniosek złożony.
Nie ma możliwości edycji adresu, pod który zostanie przysłana umowa.
Przychodzi na korespondencyjny i już.
Update 2.:
Trzy dni po złożeniu wniosku odezwała się do mnie infolinia Banku z pytaniem, czy będę w przyszłym tygodniu godz. 8-17 pod adresem korespondencyjnym, bo planują wysłać umowę.
Po negatywnej odpowiedzi Pani poprosiła o podanie adresu, pod którym będę, więc uwaga z update 1. traci aktualność.
(Z drugiej strony zakres godzin pozostaje mało przyjazny, inne banki dostarczają nawet późnym wieczorem.)
Update 3.:
Trzy dni robocze po telefonie z banku odwiedził mnie kurier z umową i kartą (wcześniej dzwonił). Bezproblemowo.
Update 4.:
Trzy próby aktywowania karty za pośrednictwem bankowości elektronicznej zakończyły się fiaskiem. Musiałem dzwonić na infolinię.
„… pewnie wystąpił nieoczekiwany błąd” – wyjaśnił konsultant i aktywował kartę.
Wolałbym, aby w banku nie występowały nieoczekiwane błędy.
Dodaj komentarz