Do 445 zł za założenie i korzystanie z iKonta w BGŻ BNP Paribas

Mamy drugą (i lepszą) edycję akcji

Do 300 zł za założenie i korzystanie z iKonta w BGŻ BNP Paribas

Tym razem nakładają się dwie akcje promocyjne, które łącznie pozwolą zarobić do 445 zł:
„Konto na zakupy” (Ad Astra)  i „Konto z Money Back” (BGŻ BNP Paribas).

  1. 450 BGŻTrzeba zainwestować 5 zł i kupić groupon:
    https://www.groupon.pl/deals/bank-bgz-bnp-paribas-s-a-11
    Trzeba też do 10 lipca 2017 zarejestrować się w promocji: https://www.kontonazakupy.pl/ używając kupionego grouponu.
  2. 150zł od AdAstra.
    Warunki:
    – podpisanie umowy o prowadzenie rachunku do dnia 24 lipca 2017,
    – przelanie w sierpniu min. 1 000 zł ,
    – zapłacenie w sierpniu kartą min. 300 zł.
    – uzupełnienie danych do wypłaty premii do 20 września 2017.
    Trywialne, prawda?
  3. do 300 zł jako 2% cashback (max 25zł/ mies.) od banku przez 12 miesięcy od BGŻ BNP Paribas:
    Warunek:
    – danie zgód „marketingowych”.
    Aby otrzymać maksymalny cashback trzeba wydać 1 250 zł miesięcznie.
    W tym przypadku słowo trywialne jest na wyrost.

Koszty – przy spełnieniu warunków będą 0 zł:
– wpływ 1 000 zł / mies. zwalnia z opłaty za prowadzenie rachunku,
– wydanie  kartą min. 300 zł. zwalnia z opłaty za kartę.

Kto może wziąć do 445 zł:
– ten, kto od 12 grudnia 2016 roku nie miał rachunku osobistego w BGŻ BNP Paribas,
– ten, kto zdąży kupić groupon (jest 1000 szt).

Regulaminy na stronach:

https://editorial-content.s3.amazonaws.com/uploads/006C0000016Q1h9IAC-bank-bg-bnp-paribas-s-a–244.pdf

https://kontonazakupy.pl/Regulamin-promocji-Konto-Money-Back.pdf

Update 1.:
Wniosek złożony.
Nie ma możliwości edycji adresu, pod który zostanie przysłana umowa.
Przychodzi na korespondencyjny i już.

Update 2.:
Trzy dni po złożeniu wniosku odezwała się do mnie infolinia Banku z pytaniem, czy będę w przyszłym tygodniu godz. 8-17 pod adresem korespondencyjnym, bo planują wysłać umowę.
Po negatywnej odpowiedzi Pani poprosiła o podanie adresu, pod którym będę, więc uwaga z update 1. traci aktualność.
(Z drugiej strony zakres godzin pozostaje mało przyjazny, inne banki dostarczają nawet późnym wieczorem.)

Update 3.:
Trzy dni robocze po telefonie z banku odwiedził mnie kurier z umową i kartą (wcześniej dzwonił).  Bezproblemowo.

Update 4.:
Trzy próby aktywowania karty za pośrednictwem bankowości elektronicznej zakończyły się fiaskiem. Musiałem dzwonić na infolinię.
„… pewnie wystąpił nieoczekiwany błąd” – wyjaśnił konsultant i aktywował kartę.
Wolałbym, aby w banku nie występowały nieoczekiwane błędy.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.